Известие

Collapse
No announcement yet.

Керамичен съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Керамичен съединител

    Имам 2.4JTD съединителя си замина и искам да попитам има ли някой представа как стои въпроса с поставяне на керамични плочи и дали въобще има вариянт това да стане

  • #2
    Малко си е тегаво да го слагаш на дизел тва......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Що пък да не, при положение че дизела вади по голям въртящ момент от бензина
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #4
        абе може ако не ти пука после че кутията евентуално ще трака или ще тресе при потегляне и т.н. и т.н.
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Да забрави колегата керамика на JTD то, освен ако нема един гараж само с маховици
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Да забрави колегата керамика на JTD то, освен ако нема един гараж само с маховици
            Абе по принцип е така нооо ако пък феродовия диск сложи такъв на който има пружини и там да накове керамиката може и да е по добре работата тогава, ноооо
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Да забрави колегата керамика на JTD то, освен ако нема един гараж само с маховици
              Че кой говори за демпферен маховик.
              sigpic
              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

              Comment


              • #8
                А строшете двигателя без демпфер
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                  Че кой говори за демпферен маховик.
                  има ли вариант да се смени и какъв се слага тогава?
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                  Comment


                  • #10
                    няма вариант да не стане
                    Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
                      има ли вариант да се смени и какъв се слага тогава?
                      Винаги има вариант но керамика с едномасов маховик, дори и притискатела да е с пружини на JTD звучи така http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow В общи линии материята е адски сложна за JTD на Алфа Ромео и всеки опит за заместване на разни неща по Клътча е свързано със солидни суми и неясен изход.

                      Втори пример http://www.youtube.com/watch?v=Fxhbp...66D48049F0C49D
                      Last edited by thecleaner; d.m.y г., 10:08.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от seik00 Покажи съобщение
                        няма вариант да не стане
                        Е обясни как точно да стане де... Те хората това ги интересува...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Винаги има вариант но керамика с едномасов маховик, дори и притискатела да е с пружини на JTD звучи така http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow В общи линии материята е адски сложна за JTD на Алфа Ромео и всеки опит за заместване на разни неща по Клътча е свързано със солидни суми и неясен изход.

                          Втори пример http://www.youtube.com/watch?v=Fxhbp...66D48049F0C49D
                          Факт е, но пък доста тди-та го нямат тоя звук, явно много зависи от определени неща...
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Винаги има вариант но керамика с едномасов маховик, дори и притискатела да е с пружини на JTD звучи така http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow В общи линии материята е адски сложна за JTD на Алфа Ромео и всеки опит за заместване на разни неща по Клътча е свързано със солидни суми и неясен изход.

                            Втори пример http://www.youtube.com/watch?v=Fxhbp...66D48049F0C49D
                            Не бе, изходът е ясен - строшена кола. Това, дето го искат се прави с много пари и цялостно подменяне на части специално изпълнение.
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Керамиката е дават за коли с 600-800 КN въртящ момент и по високи обороти.Просто с печката ще трябва да се стартира по бързичко за да не загасне или ще потриса
                              CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                              Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                              Comment

                              Working...
                              X